vardag

Igår hade jag och Jonas ett år wihhoo grattis till oss! Vi båda är slappisar speciellt jonas(förlåt älskling) så vi körde drive in på donken bowla och kolla på two and a half men, typiskt oss. Vi orkade inte stressa och så igår efter praktiken/skolan så vi ska fira den ordentligt på fredag är ju trots allt ett år.
Idag ska jag hem till bea för hon har varit i London i två hela veckor och jag har saknat henne plus att hon har säkert massa att berätta!
Sen tänkte jag åka in till torp för dom har extra öppet och rea efter klockan åtta idag o jag har kollat på en kofta på H&M så hoppas dom har massa rea.





Bilden är till Mikaela för att du alltid skrattar åt mina parkeringar.. Här har ni en av dem. Tur jag inte fick parkera på uppkörningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0